Μαρ 22

Εισήγηση του Κωστή Χατζηδάκη στο πλαίσιο της παρουσίασης του προγράμματος της Νέας Δημοκρατίας για την ενέργεια

 

  • Η Νέα Δημοκρατία αποφάσισε να προτάξει την παρουσίαση του προγράμματος για την ενέργεια για δύο λόγους:
    • Ο πρώτος είναι η εξαιρετικά άσχημη κατάσταση της ΔΕΗ, που επιδεινώνεται δραματικά την τελευταία διετία με τους χειρισμούς της κυβέρνησης και τη στρατηγική που συμφώνησε με την τρόικα από το 2015.
    • Ο δεύτερος λόγος είναι η εσφαλμένη τακτική της κυβέρνησης για τα ενεργειακά στο πλαίσιο της παρούσας αξιολόγησης, η οποία θα προκαλέσει πρόσθετα προβλήματα στη ΔΕΗ,στην αγορά ενέργειας, στα νοικοκυριά, στις επιχειρήσεις και στο ίδιο το συνολικό αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης.
  • Μόνη λύση για τη χώρα είναι να ακολουθήσει και στον τομέα της ενέργειας τις καλές διεθνείς πρακτικές. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να συνδυαστούν δύο στόχοι:
    • Η ενεργειακή ασφάλεια της χώρας και πρωτίστως η ευστάθεια της ίδιας της ΔΕΗ.
    • Και η απελευθέρωση στην ηλεκτροπαραγωγή και την αγορά φυσικού αερίου,σύμφωνα με όσα ισχύουν στις πιο προηγμένες ευρωπαϊκές χώρες.Διαβάστε περισσότερα
Μαρ 19

Πληρώνουμε το κόστος της κυβερνητικής αναξιοπιστίας - συνέντευξη στην εκπομπή "Καλημέρα" του ΣΚΑΙ με τον Γιώργο Αυτιά

   ΠΗΓΗ : skai.gr Οποιοδήποτε και αν είναι το αποτέλεσμα του αυριανού Eurogroup, θα αποτελεί μία επιβεβαίωση της αποτυχίας του ΣΥΡΙΖΑ, σημείωσε, μιλώντας στο ΣΚΑΪ, ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κωστής Χατζηδάκης. Εάν η αξιολόγηση κλείσει, με μέτρα που θα είναι το «κόστος της κυβερνητικής αναξιοπιστίας», το Μαξίμου θα προτάξει κάποια αντισταθμιστικά μέτρα ενώ σε περίπτωση που δεν καρποφορήσουν οι διαβουλεύσεις, ο κ. Χατζηδάκης εκτιμά ότι η κυβέρνηση θα επιτεθεί σε ΔΝΤ, Σόιμπλε και Νέα Δημοκρατία, πριν κατέβει, τελικώς, σε εκλογές. Διαβάστε περισσότερα
Μαρ 17

Μετάβαση σε οικονομία με ανταγωνιστικές, καινοτόμες μικρομεσαίες επιχειρήσεις - ομιλία στην παρουσίαση του βιβλίου "Στρατηγική Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων σε συνθήκες κρίσης"

"Οραμά μας είναι η μετάβαση σε μια οικονομία με ανταγωνιστικές, καινοτόμες μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θα βρεθούν στον πυρήνα του νέου παραγωγικού μας προτύπου, παράγοντας υψηλή προστιθέμενη αξία, όντας εξωστρεφείς και δημιουργώντας ποιοτικές νέες θέσεις εργασίας", υπογράμμισε ο Κωστής Χατζηδάκης στην παρουσίαση του βιβλίου "Στρατηγική Μικρομεσαίων Eπιχειρησεων σε συνθήκες κρίσης".

 

Διαβάστε περισσότερα
Μαρ 16

Ο κ. Σπίρτζης δεν θα ξεφύγει, οι Έλληνες θα μάθουν την αλήθεια για τα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών - δήλωση

Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, βουλευτής Β΄ Αθηνών Κωστής Χατζηδάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Σήμερα ο κ. Σπίρτζης στη Βουλή προσπάθησε με μαγειρεμένα στοιχεία να κρύψει την εκτόξευση των ελλειμμάτων στις αστικές συγκοινωνίες, επί των ημερών του.

Με αλλεπάλληλες ερωτήσεις από τον Σεπτέμβριο του 2015 ζητάω από τον κ. Σπίρτζη 3 νούμερα: το λειτουργικό έλλειμμα του ομίλου ΟΑΣΑ για τα έτη ’14, ’15 και ’16.  Να μου πει δηλαδή ο υπουργός, ποιες είναι οι εισπράξεις των αστικών συγκοινωνιών και ποια είναι τα έξοδα.

Ωστόσο ο κ. Σπίρτζης, προφανώς για να αποκρύψει την κατάρρευση των εσόδων που υπάρχει στις αστικές συγκοινωνίες ( εισιτηριοδιαφυγή, σπατάλες, αδυναμία είσπραξης εσόδων από άλλους φορείς δημοσίου για δωρεάν μετακινήσεις) επί των ημερών του, μαγείρεψε τα στοιχεία των εσόδων προσθέτοντας την κρατική επιχορήση για να εμφανίσει τον ισολογισμό του ΟΑΣΑ… ισοσκελισμένο.

Παρόλα αυτά είναι γνωστό ότι το 2014 ο ΟΑΣΑ είχε έσοδα (από εισπράξεις) 247 εκ. ευρώ που το 2015, την πρώτη χρονιά άσκησης του κ. Σπιρτζη, έπεσαν στα 201 εκ. ευρώ. Είναι, επίσης, γνωστό από δημοσιεύματα στον τύπο ότι τους πρώτους 5 μήνες του 2016 οι εισπράξεις των αστικών συγκοινωνιών  από εισιτήρια έπαθαν περεταίρω καθίζηση.

Ωστόσο, του κ. Σπίρτζη… του ξέφυγε ένα στοιχείο: η ΣΤΑΣΥ στο δικό της έγγραφο αναφέρει ότι το λειτουργικό της έλλειμμα είναι 23 εκατ. ευρώ! Όταν το 2014 είχε λειτουργικό πλεόνασμα 6,7 εκατ. ευρώ. Με δεδομένο δε ότι η ΣΤΑΣΥ αντιπροσωπεύει τα 2/3 του κύκλου εργασιών του ΟΑΣΑ και το πιο… κερδοφόρο τμήμα του, υποψιαζόμαστε τι συμβαίνει στο σύνολο του ομίλου ΟΑΣΑ.

Ο κ. Σπίρτζης, λοιπόν, κατά την προσφιλή τακτική του δεν μου έδωσε καμία απάντηση. Είναι 2 χρόνια υπουργός και παρατηρεί τα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών να μεγαλώνουν.

Πλανάται πλάνην οικτράν, όμως, αν νομίζει ότι με μαγειρέματα στοιχείων και επικοινωνιακά τρικ θα αποφύγει τις απαντήσεις που οφείλει.

Ασφαλώς, θα επανακαταθέσω την ερώτηση στη Βουλή. Ο κ. Σπίρτζης δεν θα ξεφύγει. Οι Έλληνες θα μάθουν την αλήθεια για τα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών.

Μαρ 15

Η Ελλάδα στην 1η ταχύτητα της Ευρώπης! - ομιλία σε εκδήλωση του ΕΚΠΑ με θέμα "60 χρόνια Ευρωπαϊκη Ένωση"

«Έχουμε ήδη Ευρώπη διαφορετικών ταχυτήτων, σημασία έχει να είναι η Ελλάδα στην 1η ταχύτητα», τόνισε ο Κωστής Χατζηδάκης σε εκδήλωση του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)  με θέμα «60 χρόνια Ευρωπαϊκή Ένωση».

«Το θετικό ή αρνητικό αποτέλεσμα της συμμετοχής της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση εξαρτάται από την ίδια την Ελλάδα. Η μοίρα μας είναι στα δικά μας χέρια, και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε», είπε επίσης.

Διαβάστε περισσότερα