Μαρ 30

"Τι θα κάνει τελικά η κυβέρνηση για τη σύμβαση παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων;" - Ερώτηση του Κωστή Χατζηδάκη προς τον Υπουργό Οικονομίας

Ερώτηση για την εξέλιξη της σύμβασης παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων κατέθεσε σήμερα ο πρώην υπουργός, βουλευτής ΝΔ Β΄ Αθηνών, Κωστής Χατζηδάκης προς τον αρμόδιο Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού κ. Γιώργο Σταθάκη.

Ο Κωστής Χατζηδάκης υπογραμμίζει ότι η συγκεκριμένη αποκρατικοποίηση είναι η μεγαλύτερη των τελευταίων ετών για τη χώρα καθώς αποφέρει άμεσα έσοδα 1,234 δισ ευρώ και 22,9 εκατομ ευρώ ετήσιο εγγυημένο μίσθωμα. Επίσης υπάρχει η δέσμευση της κοινοπραξίας για επενδύσεις 330 εκ ευρώ την τετραετία κα συνολικά 1,4 δις ευρώ την 40ετία. Εκτός όμως από το οικονομικό όφελος η εν λόγω σύμβαση παραχώρησης αναβαθμίζει το τουριστικό προϊόν της χώρας μας, δημιουργώντας παράλληλα 1450 άμεσες  και 15000 θέσεις έμμεσες νέες θέσεις εργασίας,..

Διαβάστε περισσότερα
Ιαν 6

Προεκλογική δρατηριότητα του Κωστή Χατζηδάκη

Από την Ηλιούπολη ξεκίνησε την προεκλογική εκστρατεία ο πρώην υπουργός, βουλευτής της  Β’ Αθηνών  Κωστής Χατζηδάκης και δεν παρέλειψε να επισκεφθεί τον ομώνυμο σταθμό του ΜΕΤΡΟ, που ξεκίνησε να λειτουργεί στο τέλος της θητείας του στο Υπουργείο Μεταφορών.

Ο Κωστής Χατζηδάκης με μεγάλη ικανοποίηση άκουσε από κατοίκους της περιοχής να του λένε πόσο έχει βελτιωθεί η καθημερινότητα τους με το νέο σταθμό του μετρό.

Σήμερα το πρωί παρέστη στον αγιασμό των υδάτων στο Παλαιό Φάληρο και στην συνέχεια συνάντησε φίλους του στον Δήμο Παπάγου.

Διαβάστε περισσότερα
Νοε 19

"Η περαιτέρω αξιοποίηση της Διαμεσολάβησης θα συμβάλλει θετικά στην επιτάχυνση απονομής της δικαιοσύνης" - Ερώτηση του Κωστή Χατζηδάκη προς τον υπουργό Δικαιοσύνης για τον θεσμό της Διαμεσολάβησης

Τη λήψη μέτρων για περαιτέρω αξιοποίηση του θεσμού της Διαμεσολάβησης, μέσω της οποίας επιλύονται διαφορές, χωρίς να απαιτείται η προσφυγή στα Δικαστήρια, αλλά γρήγορα και με χαμηλό κόστος, ζητά ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, πρώην υπουργός Κωστής Χατζηδάκης με ερώτηση που κατέθεσε προς τον υπουργό Δικαιοσύνης.

 

Όπως επισημαίνεται στην ερώτηση, η καθυστέρηση στην απονομή της Δικαιοσύνης παραμένει μεγάλη, με αρνητικές συνέπειες για την κοινωνία και την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας, παρά την επιμέρους πρόοδο. Η περαιτέρω αξιοποίηση της Διαμεσολάβησης θα μπορούσε να συμβάλλει θετικά, καθώς σε εκείνη τα αντίδικα μέρη, διαμορφώνουν τα ίδια μια κοινώς αποδεκτή λύση, με την υποστήριξη ενός διαπιστευμένου Διαμεσολαβητή, χωρίς εμπλοκή της Δικαιοσύνης.

Διαβάστε περισσότερα
Αυγ 28

Αποσπάσματα δηλώσεων του Κωστή Χατζηδάκη στην πρωϊνή εκπομπή "Πρωϊνό Mega"

Ακούσαμε από την κυβερνητική εκπρόσωπο να λέει ξεκάθαρα ότι μελετώνται και άλλες αλλαγές στο πλαίσιο των τεχνικών δυνατοτήτων που υπάρχουν. Τα ξενοίκιαστα ακίνητα είναι ένα σημαντικό θέμα και εγώ θα πρόσθετα ότι πρέπει να δούμε – το έχω πει από το 2011- και το θέμα των διατηρητέων που έχουν πολύ μεγάλες επιβαρύνσεις.

Για να είμαστε σαφείς και ειλικρινείς στο ζήτημα των φόρων η θέση μας στην κεντροδεξιά, και η δική μου προσωπικά, είναι υπέρ των λιγότερων φόρων, αλλά για να πετύχουμε τους λιγότερους φόρους και να μην μιλάμε θεωρητικά υπάρχουν τρεις δρόμοι: Ο ένας δρόμος είναι η ανάπτυξη που αυξάνει υγιώς τα έσοδα. Δεν διατάσσεται, φυσικά, αλλά εν πάση περιπτώσει είναι πια δρομολογημένα τα πράγματα ώστε η χώρα να προχωρήσει μπροστά. Ο δεύτερος δρόμος είναι με διαπραγματεύσεις, τώρα στο πλαίσιο της διευθέτησης του χρέους, να πετύχουμε -και πρέπει να το παλέψουμε- χαμηλότερους στόχους για το πρωτογενές πλεόνασμα για να υπάρχει άμεση ελάφρυνση. Και ο τρίτος δρόμος είναι η μείωση του δημοσίου, που δεν τη θέλει φυσικά ο ΣΥΡΙΖΑ.  Αυτοί οι τρεις δρόμοι υπάρχουν.

Το δόγμα του ΣΥΡΙΖΑ -το οποίο διεκδικεί βραβείο Νόμπελ Οικονομίας- μας λέει ότι θέλουμε λιγότερους φόρους και μεγαλύτερες δαπάνες, δηλαδή λιγότερα έσοδα και περισσότερα έξοδα… Πώς θα γίνει αυτό την ώρα που δεν σε δανείζει κανένας;...

Διαβάστε περισσότερα
Ιουν 1

Κατάθεση του νομοσχεδίου για την Εφοδιαστική (Logistics) στη Βουλή

Η τόνωση του κλάδου των Logistics, μέσω αυτού του νομοσχεδίου, μπορεί να συντελέσει αποφασιστικά στο να γίνει η Ελλάδα ο σημαντικότερος διαμετακομιστικός κόμβος στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Μεσογείου.

Ο κλάδος σύμφωνα με τις διαθέσιμες μελέτες μπορεί να αποτελέσει συγκριτικό πλεονέκτημα για τη χώρα. Έτσι ώστε, να προσελκύσουμε μεγάλες επενδύσεις και να καταστεί η Ελλάδα πύλη εισόδου για πολλά προϊόντα στην Ευρώπη.

Σε αυτό πέρα από τη γεωγραφική θέση της χώρας μπορεί να συντελέσουν πρωτοβουλίες όπως οι συμβάσεις παραχώρησης στα λιμάνια και στα περιφερειακά αεροδρόμια, η επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών αξόνων και η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Εναρμονιζόμαστε με όσα ισχύουν στις προηγμένες ευρωπαϊκές χώρες και με το νομοσχέδιο αυτό δίνουμε απαντήσεις σε αιτήματα της αγοράς και δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για να ενισχυθούν και άλλοι κλάδοι της ελληνικής οικονομίας

Διαβάστε περισσότερα