Ιαν 11

"Οι απόψεις Βαρουφάκη-Λαπαβίτσα και το σχέδιο B του ΣΥΡΙΖΑ" - Δήλωση του Κωστή Χατζηδάκη

Ο ΣΥΡΙΖΑ επί τρία χρόνια, αρνείται να μας αποκαλύψει το περίφημο σχέδιο B, δηλαδή τι θα κάνει εφόσον οι εταίροι μας αρνηθούν τα σχέδιά του για το δημόσιο χρέος.

Ωστόσο, προχθές ανακοίνωσε ως υποψήφιους βουλευτές, δύο οικονομολόγους που είχαν και προφανώς θα έχουν βασικό ρόλο στην οικονομική του πολιτική, αν γίνουν κυβέρνηση, τον κ. Βαρουφάκη και τον κ. Λαπαβίτσα. Και οι δύο προεξοφλούν ότι το σχέδιο Τσίπρα μπορεί να οδηγήσει σε ρήξη με τους εταίρους μας και μάς προϊδεάζουν για το ποιο μπορεί να είναι αυτό το περίφημο σχέδιο B του ΣΥΡΙΖΑ...

Διαβάστε περισσότερα
Ιαν 7

Δήλωση του Κωστή Χατζηδάκη για τα περιφερειακά αεροδρόμια

Πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων άκουσα έκπληκτος τον κ. Τσίπρα να υπόσχεται επανασύσταση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, της εταιρείας που κόστιζε 1 εκατ. ευρώ την ημέρα στους έλληνες φορολογούμενους.

Σήμερα ο κ. Γιώργος Σταθάκης σε συνέντευξή του στους Financial Times απειλεί ότι θα ακυρώσουν την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, την μεγαλύτερη που έγινε ποτέ, δηλαδή θα ακυρώσουν επένδυση 2,1 δις ευρώ.

Εύλογα, λοιπόν, αναρωτιέται κανείς που σκοπεύει να οδηγήσει τη χώρα ο ΣΥΡΙΖΑ.  Δεν αντιλαμβάνονται ότι με τέτοιες αντιλήψεις δεν θα μείνει κανένας επενδυτής στη χώρα και θα καταδικάσουν τους ανέργους σε μόνιμη ανεργία; 

- Δείτε τη δήλωση σε βίντεο, εδώ.

Διαβάστε περισσότερα
Δεκ 9

Δήλωση του Κωστή Χατζηδάκη για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας

Τώρα οι βουλευτές είμαστε ενώπιον των ευθυνών μας. Θα ακολουθήσουμε το δρόμο της εθνικής ευθύνης ή θα αναζητήσουμε το δέντρο με τα λεφτά Διαβάστε περισσότερα
Νοε 26

"Περιφερειακά αεροδρόμια: Αντιδράσεις ΠΑΣΟΚ 2008. Αντιδράσεις ΣΥΡΙΖΑ 2014. Ωστόσο: Έσοδα 2,1 δις ευρώ και μεγάλες επενδύσεις" - Δήλωση Κωστή Χατζηδάκη-απάντηση στον ΣΥΡΙΖΑ για την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων

"Είναι λυπηρό ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να συμφωνήσει ούτε στα αυτονόητα. Εκπλήσσουν, πράγματι, οι δηλώσεις του κ. Γιώργου Σταθάκη για τις συμβάσεις παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων.

Δεν είναι μόνο ότι η ανακοίνωση αναφέρεται ανακριβώς σε διπλασιασμό της τιμής του εισιτηρίου, όταν η επιβάρυνση ανά επιβάτη που σήμερα είναι 12,7 ευρώ θα κινείται στο ύψος των 13 ευρώ για 4 χρόνια και στην συνέχεια θα είναι απολύτως συγκρίσιμη με όλα τα γειτονικά μεσογειακά αεροδρόμια. Ακόμα περισσότερο εκπλήσσει το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αγνοεί παντελώς ότι τέτοιου είδους συμβάσεις παραχώρησης έχουν προχωρήσει εδώ και χρόνια στις περισσότερες χώρες τις Ευρώπης. Επίσης, παραγνωρίζει ότι πρόκειται για μια αποκρατικοποίηση που αποφέρει έσοδα 2,1 δις για το δημόσιο, ενώ οδηγεί σε ιδιωτικές επενδύσεις ύψους 1,4 δις ευρώ εκ των οποίων τα 330 εκατ. ευρώ την πρώτη τετραετία.

Όταν ξεκινήσαμε την προσπάθεια αυτή το 2008 στο υπουργείο Μεταφορών αυτός που αντιδρούσε ήταν το ΠΑΣΟΚ. Σήμερα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Όποιος όμως αρνείται να δει την αλήθεια, αλλά και την ανάγκη να προχωρήσουμε στο δρόμο της Ευρώπης, πολύ απέχει από το να θεωρηθεί αξιόπιστη εναλλακτική λύση." Διαβάστε περισσότερα
Νοε 25

"Απτά πλέον τα αποτελέσματα του Νόμου του Μαΐου 2014 για τις αδειοδοτήσεις" - Δήλωση Κωστή Χατζηδάκη για την απλοποίηση της αδειοδότησης επιχειρήσεων σε 897 επαγγέλματα

Είναι εξαιρετικά θετικό ότι χτες με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα, καταργήθηκε η υποχρέωση έκδοσης άδειας λειτουργίας για 103 οικονομικές δραστηριότητες, με τις οποίες συνδέονται 897 επαγγέλματα.

Η ρύθμιση αυτή βασίζεται στο νόμο-πλαίσιο για την απλοποίηση στην αδειοδότηση και στους ελέγχους των επιχειρήσεων (Ν.4264/2014) που εισηγηθήκαμε και ψηφίσαμε στη Βουλή το περασμένο Μάιο, έπειτα από πολύμηνη συνεργασία με την Παγκόσμια Τράπεζα και την επιχειρηματική κοινότητα. Με το νόμο αυτό, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι διαδικασίες απλοποιούνται δραστικά και οριζόντια, με στόχο να ολοκληρώνονται ηλεκτρονικά και –σε πολλές περιπτώσεις- αυθημερόν. 

 

Τώρα φαίνονται απτά τα αποτελέσματα του νόμου-πλαισίου. Ωστόσο, μετά το Υπουργείο Ανάπτυξης, τώρα είναι η σειρά όλων των συναρμόδιων υπουργείων να εκδώσουν ταχύτατα την υπόλοιπη δευτερογενή νομοθεσία στον τομέα ευθύνης τους. Το χρωστάμε στην επιχειρηματική κοινότητα. Είναι βασικό προαπαιτούμενο για την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη. Διαβάστε περισσότερα