Ιουν 19

Καμια δικαιολογία πλέον για την καθυστέρηση της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - δήλωση

Ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ, βουλευτής Β’ Αθήνας, Κωστής Χατζηδάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Η απόφαση της Κομισιόν για κλείσιμο του φακέλου του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις αφαιρεί κάθε δικαιολογία από την κυβέρνηση για καθυστέρηση στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το πρόγραμμα εξυγίανσης του ΟΣΕ ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2008, όταν ήμουν Υπουργός Μεταφορών. Την περίοδο 2012-14 έγιναν όλες οι αναγκαίες κινήσεις προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη διευθέτηση του ζητήματος των κρατικών ενισχύσεων, ενώ παράλληλα προχώρησε η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης. Θυμίζω ότι οι κρατικές ενισχύσεις -για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1,08 δισ. ευρώ- σε περίπτωση που δεν λυνόταν το πρόβλημα έπρεπε να επιστραφούν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Δημόσιο, με προφανές το αδιέξοδο για την εταιρία.

Διαβάστε περισσότερα
Μαϊ 29

Θα σε θυμάμαι πάντα Κωνσταντίνε Μητσοτάκη! Καλό σου ταξίδι!

Τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη τον γνώρισα το 1987. Ήμουν 22 ετών, φοιτητής, Γραμματέας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Γνωρίζοντάς τον από κοντά μού έκανε πάντα εντύπωση πόσο νέος ήταν για την ηλικία του. Ανοιχτός στα νέα ρεύματα και τη νέα γενιά. Με τετράγωνο, μαθηματικό μυαλό, "έπιανε" αμέσως και το πιο μικρό κενό σε κάθε συλλογισμό σου. Ψύχραιμος, όσο ίσως κανείς άλλος, έχοντας ατσαλωθεί μέσα από την ίδια τη διαδρομή του. Αλλά και πραγματικά φιλελεύθερος. Με σεβασμό στη γνώμη του άλλου. Και το...υ πιο μικρού. Και του πιο άπειρου.
Το πιο σημαντικό, όμως, απ´ όλα: η απέχθειά του στη δημαγωγία. "Να λέτε την αλήθεια", ήταν αυτό που πάντα μού επαναλάμβανε μέχρι τέλους. Ο ίδιος είπε την αλήθεια. Αγωνίστηκε με κόστος να προχωρήσει μεταρρυθμίσεις. Και είχε μαζί την τύχη και την ατυχία να δικαιωθεί εν ζωή και να δει όσα είπε για τις συνέπειες του λαϊκισμού να βγαίνουν αληθινά.
Πώς θα τιμήσουμε τη μνήμη του; Όχι μόνο με ένα λουλούδι και ένα δάκρυ. Αλλά με την υπόσχεση να λέμε την αλήθεια! Και με τη δεύσμευση να προωθήσουμε όλες τις αλλαγές που έχουν γίνει πράξη αλλού και που χρειάζεται η πατρίδα μας για να βρει επιτέλους τη θέση που της αξίζει!
Θα σε θυμάμαι πάντα Κωνσταντίνε Μητσοτάκη! Καλό σου ταξίδι!

Απρ 6

Ρεσιτάλ μικροψυχίας από τον κ. Τσίπρα - δήλωση για τα εγκαίνια στα Τέμπη

Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας  Κωστής Χατζηδάκης, για τα εγκαίνια του αυτοκινητοδρόμου στα Τέμπη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
 
«Στη Νέα Δημοκρατία χαιρόμαστε που σήμερα παραδίδεται στην κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα του δρόμου Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Χαιρόμαστε που ολοκληρώνονται οι 4 αυτοκινητόδρομοι, είναι θετικό για τη χώρα, θετικό για τους πολίτες. Τα έργα αυτά ανήκουν στον ελληνικό λαό.

Διαβάστε περισσότερα
Μαρ 27

Η Κυβέρνηση οδηγεί με βεβαιότητα σε κατάρρευση τη Δ.Ε.Η.

Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωστής Χατζηδάκης, για την κατάσταση στη Δ.Ε.Η. και το σημερινό άρθρο του Υπουργού Εσωτερικών κ. Πάνου Σκουρλέτη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
 
«Είναι καιρός να σταματήσουν πια τα πειράματα της Κυβέρνησης με τη Δ.Ε.Η. και την αγορά ενέργειας. 
 
Ο ΣΥΡΙΖΑ και η τρόικα συμφώνησαν το 2015 να περιοριστεί το μερίδιο της Δ.Ε.Η., από το 95% της  αγοράς, στο 50% μέχρι το 2020. Σε τέσσερα χρόνια. Και αυτό με μηδενικό οικονομικό αντάλλαγμα για την επιχείρηση και το Δημόσιο! Μια ιδιωτικοποίηση δωρεάν! Ένα μοντέλο Φρανκεστάιν, που οδηγεί τη Δ.Ε.Η. στα πρόθυρα της χρεοκοπίας. 
           
Σήμερα, ο κ. Σκουρλέτης υπερασπίζεται αυτό το μοντέλο, επιτιθέμενος στην ίδια τη διοίκηση της Δ.Ε.Η. για τις επιφυλάξεις της. Και η Κυβέρνηση εμφανίζεται να παλεύει “ηρωικά” υπέρ της ακινησίας που οδηγεί με βεβαιότητα σε κατάρρευση της Δ.Ε.Η. 
 
Η Νέα Δημοκρατία παρουσίασε το πρόγραμμά της που οδηγεί σε ένα ευρωπαϊκό μοντέλο για την αγορά ενέργειας και στη σωτηρία της Δ.Ε.Η., εξασφαλίζοντας τα έσοδα για να προχωρήσει η επιχείρηση στο μέλλον.
 
Τα μόνα συμφέροντα που υπηρετεί η μέχρι τώρα πολιτική της Κυβέρνησης είναι, εκ των πραγμάτων, εκείνα των ανταγωνιστών της Δ.Ε.Η. 
 
Η Δ.Ε.Η. ζημιώνεται καίρια και η εθνική οικονομία πλήττεται στο σύνολο της»

Μαρ 16

Ο κ. Σπίρτζης δεν θα ξεφύγει, οι Έλληνες θα μάθουν την αλήθεια για τα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών - δήλωση

Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, βουλευτής Β΄ Αθηνών Κωστής Χατζηδάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Σήμερα ο κ. Σπίρτζης στη Βουλή προσπάθησε με μαγειρεμένα στοιχεία να κρύψει την εκτόξευση των ελλειμμάτων στις αστικές συγκοινωνίες, επί των ημερών του.

Με αλλεπάλληλες ερωτήσεις από τον Σεπτέμβριο του 2015 ζητάω από τον κ. Σπίρτζη 3 νούμερα: το λειτουργικό έλλειμμα του ομίλου ΟΑΣΑ για τα έτη ’14, ’15 και ’16.  Να μου πει δηλαδή ο υπουργός, ποιες είναι οι εισπράξεις των αστικών συγκοινωνιών και ποια είναι τα έξοδα.

Ωστόσο ο κ. Σπίρτζης, προφανώς για να αποκρύψει την κατάρρευση των εσόδων που υπάρχει στις αστικές συγκοινωνίες ( εισιτηριοδιαφυγή, σπατάλες, αδυναμία είσπραξης εσόδων από άλλους φορείς δημοσίου για δωρεάν μετακινήσεις) επί των ημερών του, μαγείρεψε τα στοιχεία των εσόδων προσθέτοντας την κρατική επιχορήση για να εμφανίσει τον ισολογισμό του ΟΑΣΑ… ισοσκελισμένο.

Παρόλα αυτά είναι γνωστό ότι το 2014 ο ΟΑΣΑ είχε έσοδα (από εισπράξεις) 247 εκ. ευρώ που το 2015, την πρώτη χρονιά άσκησης του κ. Σπιρτζη, έπεσαν στα 201 εκ. ευρώ. Είναι, επίσης, γνωστό από δημοσιεύματα στον τύπο ότι τους πρώτους 5 μήνες του 2016 οι εισπράξεις των αστικών συγκοινωνιών  από εισιτήρια έπαθαν περεταίρω καθίζηση.

Ωστόσο, του κ. Σπίρτζη… του ξέφυγε ένα στοιχείο: η ΣΤΑΣΥ στο δικό της έγγραφο αναφέρει ότι το λειτουργικό της έλλειμμα είναι 23 εκατ. ευρώ! Όταν το 2014 είχε λειτουργικό πλεόνασμα 6,7 εκατ. ευρώ. Με δεδομένο δε ότι η ΣΤΑΣΥ αντιπροσωπεύει τα 2/3 του κύκλου εργασιών του ΟΑΣΑ και το πιο… κερδοφόρο τμήμα του, υποψιαζόμαστε τι συμβαίνει στο σύνολο του ομίλου ΟΑΣΑ.

Ο κ. Σπίρτζης, λοιπόν, κατά την προσφιλή τακτική του δεν μου έδωσε καμία απάντηση. Είναι 2 χρόνια υπουργός και παρατηρεί τα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών να μεγαλώνουν.

Πλανάται πλάνην οικτράν, όμως, αν νομίζει ότι με μαγειρέματα στοιχείων και επικοινωνιακά τρικ θα αποφύγει τις απαντήσεις που οφείλει.

Ασφαλώς, θα επανακαταθέσω την ερώτηση στη Βουλή. Ο κ. Σπίρτζης δεν θα ξεφύγει. Οι Έλληνες θα μάθουν την αλήθεια για τα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών.