Ιουλ 1

Καθαροί λογαριασμοί για αποτελεσματική πολιτική - συνέντευξη στην εφημερίδα "Ειδήσεις"

 

 

"Η κυβέρνηση θα πέσει για τρεις λόγους: Πρώτον, διότι, ενώ ήρθαν ως Ρομπέν των φτωχών, κάνουν τους φτωχούς φτωχότερους.

Δεύτερον, διότι, ενώ ήρθαν να αποκαταστήσουν την εθνική ανεξαρτησία της χώρας, ψηφίζουν τα μνημόνια δυο-δυο και έβαλαν την υπογραφή τους για το υπερταμείο που θα παρατείνει την παραμονή της τρόικα μέχρι το 2115!

Και, τρίτον, διότι, ενώ ήρθαν να φέρουν τη διαφάνεια στο δημόσιο βίο, έχουν διαπλακεί πολύ νωρίτερα και πολύ εντονότερα από κάθε προκάτοχό τους και κινούνται με απίστευτη έπαρση και αλαζονεία". 

Αυτά υπογραμμίζει, μεταξύ των άλλων, ο Κωστής Χατζηδάκης σε συνέντευξή του στην εφημερίδα "Ειδήσεις". 

Διαβάστε περισσότερα
Ιουν 28

Το όραμα για το ελληνικό σχολείο: σχεδιάζοντας το αύριο της εκπαίδευσης - εκδήλωση του ΚΕΑΣΜ

 

Το Ινστιτούτο Πολιτικών Μελετών "Κέντρο Αστικής Μεταρρύθμισης" πραγματοποιεί εκδήλωση υπό την αιγίδα του Δήμου Αμαρουσίου με θέμα: "Το όραμα για το ελληνικό σχολείο: σχεδιάζοντας το αύριο της εκπαίδευσης".

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 28.6. και ώρα 6μμ στο Δημαρχείο Αμαρουσίου (Βασ Σοφίας 9 & Δημ. Μόσχα)

Η συζήτηση θα κινηθεί γύρω από τις μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη το ελληνικό σχολείο, την αριστεία, την αξιολόγηση και την κλασσική παιδεία.

Ομιλητές:

Κωστής Χατζηδάκης, Αντιπρόεδρος Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Β' Αθηνών

Βασίλειος Τόλιας, Αναπληρωτής Διευθυντής Γερμανικής Σχολής Αθηνών

Δρ. Κωνσταντίνος Γούλας,  καθηγητής Πρότυπου Λυκείου Αναβρύτων

Ιωάννης Χουντής, Πρόεδρος Κέντρου Αστικής Μεταρρύθμισης, Κλασικός Φιλόλογος

Τον συντονισμό της Εκδήλωσης θα κάνει ο Γιώργος Μιχαηλίδης, διευθυντής του EleftherosTypos.gr

Χαιρετισμό θα απευθύνει ο Δήμαρχος Αμαρουσίου και πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Γεώργιος Πατούλης.

Τις προτάσεις της επιτροπής Παιδείας και Κοινωνικών Δικτύων του ΚΕΑΣΜ Αθηνών για αλλαγές στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα παρουσιάσει η υπεύθυνη της επιτροπής Φαίη Νικητοπούλου.

Θα χορηγηθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης ενώ θα γίνουν δεκτές και ερωτήσεις από το κοινό στο δεύτερο μέρος της συζήτησης.

Η είσοδος είναι δωρεάν. Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Μπορείτε να εγγράφεστε ηλεκτρονικά στην εξής διεύθυνση: https://goo.gl/forms/ZOMs8lyzphIP3pka2

 

Ιουν 22

Εισήγηση στην παρουσίαση του βιβλίου «Η Ελλάδα ανάποδα», του Σωτήρη Χατζηγάκη

Θα ήθελα να ξεκινήσω από αυτά που μας χωρίζουν με τον Σωτήρη. Το πρώτο είναι ένα γράμμα. Αυτός είναι Χατζηγάκης, εγώ Χατζηδάκης.

Επειδή, μάλιστα, συνυπήρξαμε στο κοινοβούλιο, αυτό υπήρξε αφορμή για μια σειρά από παρεξηγήσεις. Όχι μόνο επιστολές που απευθύνονταν στον έναν κατέληγαν στο γραφείο του άλλου. Αλλά και δηλώσεις και κινήσεις του ενός, αποδίδονταν στον άλλον. Με ό, τι μπορείτε να φανταστείτε ότι συνεπάγετο αυτό.

Διαβάστε περισσότερα
Ιουν 21

Μεγάλο στοίχημα η εμπιστοσύνη - ομιλία στο συνέδριο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων

"Για να αντιστραφεί η κατάσταση και να μπορέσει η οικονομία μας να μπει σε τροχιά ισχυρής ανάπτυξης υπάρχει μια βασική συνθήκη: Να επιστρέψει η εμπιστοσύνη στην ελληνική οικονομία. Και όπως έχει λεχθεί, η εμπιστοσύνη φεύγει με το άλογο, αλλά επιστρέφει με τα πόδια. Χρειαζόμαστε μια ριζική αλλαγή πορείας για να αντιστραφεί το κλίμα και να αρχίσουν να γίνονται και πάλι επενδύσεις". Αυτά τόνισε, μεταξύ των άλλων, ο Κωστής Χατζηδάκης μιλώντας στο συνέδριο του Πενελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων. 

Διαβάστε περισσότερα
Ιουν 19

Καμια δικαιολογία πλέον για την καθυστέρηση της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - δήλωση

Ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ, βουλευτής Β’ Αθήνας, Κωστής Χατζηδάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Η απόφαση της Κομισιόν για κλείσιμο του φακέλου του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις αφαιρεί κάθε δικαιολογία από την κυβέρνηση για καθυστέρηση στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το πρόγραμμα εξυγίανσης του ΟΣΕ ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2008, όταν ήμουν Υπουργός Μεταφορών. Την περίοδο 2012-14 έγιναν όλες οι αναγκαίες κινήσεις προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη διευθέτηση του ζητήματος των κρατικών ενισχύσεων, ενώ παράλληλα προχώρησε η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης. Θυμίζω ότι οι κρατικές ενισχύσεις -για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1,08 δισ. ευρώ- σε περίπτωση που δεν λυνόταν το πρόβλημα έπρεπε να επιστραφούν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Δημόσιο, με προφανές το αδιέξοδο για την εταιρία.

Διαβάστε περισσότερα