Εδώ και 40 μέρες εκτός λειτουργίας η ηλεκτρονική υπηρεσία κατάθεσης σημάτων του ΥΠΑΝ! - ερώτηση στη Βουλή

    Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

ggeΟύτε να καταθέσουν ηλεκτρονικά ένα εμπορικό σήμα στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης δεν μπορούν, εδώ και 40 μέρες, οι Έλληνες πολίτες! Αυτό σημειώνει ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης με ερώτησή του στον αρμόδιο υπουργό κ. Σταθάκη, διερωτώμενος αν αυτό είναι μια εικόνα σύγχρονης ευρωπαϊκής χώρας.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο κ. Χατζηδάκης, στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Καταναλωτή (http://www.gge.gr) διαβάζουμε πως έχει διακοπεί από τις 23/9/2016 η παροχή των ηλεκτρονικών υπηρεσιών σημάτων, λόγω τεχνικού προβλήματος.

Όμως, στις 2/11/2016 -40 μέρες μετά- το πρόβλημα δεν έχει αποκατασταθεί, χωρίς μάλιστα να υπάρχει κάποια ανακοίνωση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα αποκατάστασής του. Αποτέλεσμα, υπογραμμίζει ο κ. Χατζηδάκης, είναι να δυσχεραίνεται σημαντικά η εμπορική δραστηριότητα πολλών συμπολιτών μας, με αρνητικές επιπτώσεις για τους ίδιους, αλλά και για την ελληνική οικονομία. Όλα αυτά, μάλιστα, τονίζει, τη στιγμή που ένα από τα μεγάλα μεταρρυθμιστικά στοιχήματα της χώρας είναι η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών μέσω παροχής περισσότερων ψηφιακών υπηρεσιών.

Με άλλα λόγια, καταλήγει ο Κωστής Χατζηδάκης, την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση εξαγγέλλει τη δημιουργία Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, παρατηρούμε με έκπληξη πως το Υπουργείο Οικονομίας Ανάπτυξης και Τουρισμού ορθώνει περαιτέρω εμπόδια στον εμπορικό κόσμο, στερώντας του υπηρεσίες που θεωρούνται αυτονόητες στην υπόλοιπη Ευρωπαϊκή Ένωση!