ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Παρασκευή 30 Νοεμβρίου, 2007
κκ Συντάκτες ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Κωστής Χατζηδάκης, μετά τη συνάντηση του στις Βρυξέλλες με τον Επίτροπο αρμόδιο για θέματα Μεταφορών, Ζακ Μπαρό, δήλωσε τα ακόλουθα:
«Η προσφυγή της Ryan Air εναντίον της Κομισιόν για αδράνεια απέναντι σε ανταγωνιστές της εταιρίας, που στην περίπτωση της Ολυμπιακής αφορά μη ανάκτηση παλιών κρατικών ενισχύσεων (1998-2004), καθώς και αίτημα για άνοιγμα φακέλων για “νέες παράνομες κρατικές ενισχύσεις” στην περίοδο 2004-2007, δυσχεραίνει την κατάσταση της Ολυμπιακής. Ούτως ή άλλως, όσο παραμένουν ανοικτά νομικά προβλήματα στις Βρυξέλλες, αποθαρρύνεται κάθε αξιόπιστος επενδυτής να αγοράσει την εταιρία. Και αυτό γιατί κινδυνεύει να κληρονομήσει μαζί και την υποχρέωση επιστροφής των κρατικών ενισχύσεων. Ακόμα όμως και για όσους δεν επιλέγουν – όπως συμβαίνει σχεδόν παντού – την αποκρατικοποίηση ως λύση, η εκκρεμότητα σε σχέση με τις διαιτησίες, αλλά και οι δύο ανοικτές υποθέσεις στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων – στη μία εκ των οποίων η Ελλάδα απειλείται με την καταβολή ημερήσιου προστίμου για την Ολυμπιακή – θέτουν εκ των πραγμάτων ζητήματα για την πορεία της εταιρίας.
Παρά τις δυσκολίες η μάχη συνεχίζεται. Οι εργαζόμενοι πρέπει να γνωρίζουν ότι σε κάθε περίπτωση, δε θα βρεθούν χωρίς δουλειά. Οι κάτοικοι των νησιών μας, πως οι αεροπορικές συνδέσεις με τα νησιά είναι πάντοτε θέμα απόλυτης προτεραιότητας. Οι φορολογούμενοι, ότι θα σεβαστούμε τα χρήματά τους επιδιώκοντας, χωρίς σπουδή αλλά και χωρίς χρονοτριβές, βιώσιμη λύση. Και οι επιβάτες, ότι η λύση αυτή θα αποτρέπει τις συνθήκες μονοπωλίου διασφαλίζοντας γι’ αυτούς το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής.»
Από το Γραφείο Τύπου
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Παρασκευή 30 Νοεμβρίου, 2007
Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Κωστής Χατζηδάκης, μετά τη συνάντηση του στις Βρυξέλλες με τον Επίτροπο αρμόδιο για θέματα Μεταφορών, Ζακ Μπαρό, δήλωσε τα ακόλουθα:
«Η προσφυγή της Ryan Air εναντίον της Κομισιόν για αδράνεια απέναντι σε ανταγωνιστές της εταιρίας, που στην περίπτωση της Ολυμπιακής αφορά μη ανάκτηση παλιών κρατικών ενισχύσεων (1998-2004), καθώς και αίτημα για άνοιγμα φακέλων για “νέες παράνομες κρατικές ενισχύσεις” στην περίοδο 2004-2007, δυσχεραίνει την κατάσταση της Ολυμπιακής. Ούτως ή άλλως, όσο παραμένουν ανοικτά νομικά προβλήματα στις Βρυξέλλες, αποθαρρύνεται κάθε αξιόπιστος επενδυτής να αγοράσει την εταιρία. Και αυτό γιατί κινδυνεύει να κληρονομήσει μαζί και την υποχρέωση επιστροφής των κρατικών ενισχύσεων. Ακόμα όμως και για όσους δεν επιλέγουν – όπως συμβαίνει σχεδόν παντού – την αποκρατικοποίηση ως λύση, η εκκρεμότητα σε σχέση με τις διαιτησίες, αλλά και οι δύο ανοικτές υποθέσεις στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων – στη μία εκ των οποίων η Ελλάδα απειλείται με την καταβολή ημερήσιου προστίμου για την Ολυμπιακή – θέτουν εκ των πραγμάτων ζητήματα για την πορεία της εταιρίας.
Παρά τις δυσκολίες η μάχη συνεχίζεται. Οι εργαζόμενοι πρέπει να γνωρίζουν ότι σε κάθε περίπτωση, δε θα βρεθούν χωρίς δουλειά. Οι κάτοικοι των νησιών μας, πως οι αεροπορικές συνδέσεις με τα νησιά είναι πάντοτε θέμα απόλυτης προτεραιότητας. Οι φορολογούμενοι, ότι θα σεβαστούμε τα χρήματά τους επιδιώκοντας, χωρίς σπουδή αλλά και χωρίς χρονοτριβές, βιώσιμη λύση. Και οι επιβάτες, ότι η λύση αυτή θα αποτρέπει τις συνθήκες μονοπωλίου διασφαλίζοντας γι’ αυτούς το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής.»
Από το Γραφείο Τύπου