Κωστής Χατζηδάκης

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Δηλώσεις του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Κωστή Χατζηδάκη,στη διάρκεια της 1ης Διαβούλευσης του ΟΑΣΑ με θέμα το Γενικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Tετάρτη  23η Ιανουαρίου, 2008
κκ Συντάκτες ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Δηλώσεις του Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Κωστή Χατζηδάκη,
στη διάρκεια της 1ης Διαβούλευσης του ΟΑΣΑ με θέμα το Γενικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής
Ερώτηση : Η επιτροπή για τις «πράσινες μεταφορές» που δημιουργείται στο Υπουργείο Μεταφορών, θα εξετάσει και το θέμα απόσυρσης παλιών ΙΧ;
Υπουργός : Στα πλαίσια της πολιτικής μας για τις «πράσινες μεταφορές» θέλουμε να προωθήσουμε υβδριδικά λεωφορεία,  υβριδικά ταξί, να εισαγάγουμε στην Ελλάδα την λεγόμενη «οικολογική οδήγηση», να επεκτείνουμε ποδηλατόδρομους.  Εξετάζουμε ενδεχόμενα κίνητρα για την απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων. Αλλά, πρόκειται απλά και μόνο, για μια εξέταση. Άλλωστε δεν είμαστε το μόνο αρμόδιο Υπουργείο. Συναρμόδια Υπουργεία εκτός από το δικό μας είναι το ΠΕΧΩΔΕ και το Υπ. Εθνικής Οικονομίας. Και το θέμα συναρτάται άμεσα με τις αντοχές του προϋπολογισμού και της οικονομίας.  Υπάρχει όμως στην ατζέντα πολλών ευρωπαϊκών κρατών και απλώς το θέτουμε υπό συζήτηση. Δεν σημαίνει ότι επίκεινται μέτρα.
Ερώτηση : Τα κίνητρα, θα είναι, οικονομικά φορολογικά…
Υπουργός: Είναι πολύ νωρίς να κουβεντιάζουμε γι’ αυτό, γιατί μόλις ξεκινάμε. Και ξεκινάμε χωρίς δογματισμούς και χωρίς, επαναλαμβάνω, να επίκεινται μέτρα.
Ερώτηση: Για τις λεωφορειολωρίδες που θα επεκταθούν;
Υπουργός: Για τις λεωφορειολωρίδες, ήδη ανακοινώσαμε την επέκτασή τους κατά έξι χιλιόμετρα. Σε σχέση με άλλες  ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, είμαστε πίσω ως προς αυτό. Έχουμε θεαματική αύξηση του αριθμού των ΙΧ. Από ένα εκατομμύριο το 1996 έχουμε φτάσαμε το 2006 στα 2, 1 ΙΧ εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Αθήνα. Δεν μπορεί να έχουμε τόσα αυτοκίνητα και την ίδια στιγμή να θέλουμε τα λεωφορεία να κινούνται γρήγορα.  Αν δεν έχουμε λεωφορειολωρίδες, ουσιαστικά υπονομεύουμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Από το Γραφείο Τύπου

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Tετάρτη  23η Ιανουαρίου, 2008

Δηλώσεις του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Κωστή Χατζηδάκη,στη διάρκεια της 1ης Διαβούλευσης του ΟΑΣΑ με θέμα το Γενικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής

 

Ερώτηση : Η επιτροπή για τις «πράσινες μεταφορές» που δημιουργείται στο Υπουργείο Μεταφορών, θα εξετάσει και το θέμα απόσυρσης παλιών ΙΧ;
Υπουργός : Στα πλαίσια της πολιτικής μας για τις «πράσινες μεταφορές» θέλουμε να προωθήσουμε υβδριδικά λεωφορεία,  υβριδικά ταξί, να εισαγάγουμε στην Ελλάδα την λεγόμενη «οικολογική οδήγηση», να επεκτείνουμε ποδηλατόδρομους.  Εξετάζουμε ενδεχόμενα κίνητρα για την απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων. Αλλά, πρόκειται απλά και μόνο, για μια εξέταση. Άλλωστε δεν είμαστε το μόνο αρμόδιο Υπουργείο. Συναρμόδια Υπουργεία εκτός από το δικό μας είναι το ΠΕΧΩΔΕ και το Υπ. Εθνικής Οικονομίας. Και το θέμα συναρτάται άμεσα με τις αντοχές του προϋπολογισμού και της οικονομίας.  Υπάρχει όμως στην ατζέντα πολλών ευρωπαϊκών κρατών και απλώς το θέτουμε υπό συζήτηση. Δεν σημαίνει ότι επίκεινται μέτρα.Ερώτηση : Τα κίνητρα, θα είναι, οικονομικά φορολογικά…Υπουργός: Είναι πολύ νωρίς να κουβεντιάζουμε γι’ αυτό, γιατί μόλις ξεκινάμε. Και ξεκινάμε χωρίς δογματισμούς και χωρίς, επαναλαμβάνω, να επίκεινται μέτρα.Ερώτηση: Για τις λεωφορειολωρίδες που θα επεκταθούν;Υπουργός: Για τις λεωφορειολωρίδες, ήδη ανακοινώσαμε την επέκτασή τους κατά έξι χιλιόμετρα. Σε σχέση με άλλες  ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, είμαστε πίσω ως προς αυτό. Έχουμε θεαματική αύξηση του αριθμού των ΙΧ. Από ένα εκατομμύριο το 1996 έχουμε φτάσαμε το 2006 στα 2, 1 ΙΧ εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Αθήνα. Δεν μπορεί να έχουμε τόσα αυτοκίνητα και την ίδια στιγμή να θέλουμε τα λεωφορεία να κινούνται γρήγορα.  Αν δεν έχουμε λεωφορειολωρίδες, ουσιαστικά υπονομεύουμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.       Από το Γραφείο Τύπου

Μετάβαση στο περιεχόμενο