Κωστής Χατζηδάκης

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Επέκταση τραμ προς Ελληνικό – Αργυρούπολη

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΑΘΗΝΩΝ
ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Αθήνα,  31 Ιανουαρίου 2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Την «ξεχασμένη», επέκταση του Τραμ προς Ελληνικό-Αργυρούπολη υπενθυμίζει με ερώτησή του ο Κ. Χατζηδάκης
Την «ξεχασμένη» επέκταση του δικτύου τραμ προς τον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης υπενθυμίζει με ερώτησή του προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Β΄ Αθήνας κ. Χατζηδάκης.
Πιο συγκεκριμένα, ο βουλευτής της Ν.Δ. υπενθυμίζει πως τον Δεκέμβριο του 2008 η τότε Κυβέρνηση παρουσίασε τον τελικό σχεδιασμό  για την επέκταση του Τραμ προς το Ελληνικό και την Αργυρούπολη. Με βάση αυτόν, το Τραμ από την παραλιακή θα «τρέχει» παράλληλα προς τη Λεωφόρο Αλίμου και θα συνδεθεί με την περιοχή της Αργυρούπολης στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης. με κατασκευή νέας γραμμής μήκους 1170 μέτρων τουλάχιστον για την εξυπηρέτηση περίπου 3.000 επιβατών ημερησίως.
Ο κ. Χατζηδάκης τονίζει πως η νέα γραμμή είναι χαμηλού κόστους. Προσθέτει ακόμα πως η κατασκευή της διευκολύνεται ακόμα περισσότερο από τα δεδομένα ότι αφενός δεν εμπλέκεται σε οδούς με υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο, αφετέρου η δημιουργία νέων σταθμών τραμ είναι πολύ πιο εύκολη σε σύγκριση με το Μετρό. Επιπλέον, μπορεί να εξασφαλίσει τη σύνδεση της παραλιακής γραμμής του τραμ από τη στάση ΕΛΛΗΝΙΚΟ έως το νέο σταθμό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ της νότιας επέκτασης του Μετρό επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης. Με τον τρόπο αυτό μπορούν να  εξυπηρετούνται οι κάτοικοι, επισκέπτες και εργαζόμενοι του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης, αλλά και να υποστηριχθεί ο γενικότερος στόχος της εξασφάλισης συνδυασμένων μετακινήσεων  των επιβατών με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς (Μετρό και Τραμ) προς το κέντρο και την παραλιακή ζώνη.
Υπογραμμίζει, ακόμα, ότι ο σχεδιασμός εξακολουθεί να παρουσιάζεται στο διαδικτυακό τόπο της ΤΡΑΜ, αλλά η τύχη των σχεδίων αγνοείται. Ενόψει, μάλιστα, της παράδοσης των σταθμών της νότιας επέκτασης του Μετρό, ερωτά τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αν παραμένει στις προθέσεις του η εκτέλεση του έργου και, επιπλέον, αν έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του και πού τοποθετείται χρονικά η έναρξη των αναγκαίων εργασιών.

tram_120x80Την «ξεχασμένη» επέκταση του δικτύου τραμ προς τον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης υπενθυμίζει με ερώτησή του προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ο Κ. Χατζηδάκης…”  

Αθήνα,  31 Ιανουαρίου 2012                            
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την «ξεχασμένη», επέκταση του Τραμ προς Ελληνικό-Αργυρούπολη υπενθυμίζει με ερώτησή του ο Κ. Χατζηδάκης

Την «ξεχασμένη» επέκταση του δικτύου τραμ προς τον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης υπενθυμίζει με ερώτησή του προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Β΄ Αθήνας κ. Χατζηδάκης. 

Πιο συγκεκριμένα, ο βουλευτής της Ν.Δ. υπενθυμίζει πως τον Δεκέμβριο του 2008 η τότε Κυβέρνηση παρουσίασε τον τελικό σχεδιασμό  για την επέκταση του Τραμ προς το Ελληνικό και την Αργυρούπολη. Με βάση αυτόν, το Τραμ από την παραλιακή θα «τρέχει» παράλληλα προς τη Λεωφόρο Αλίμου και θα συνδεθεί με την περιοχή της Αργυρούπολης στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης. με κατασκευή νέας γραμμής μήκους 1170 μέτρων τουλάχιστον για την εξυπηρέτηση περίπου 3.000 επιβατών ημερησίως. 

Ο κ. Χατζηδάκης τονίζει πως η νέα γραμμή είναι χαμηλού κόστους. Προσθέτει ακόμα πως η κατασκευή της διευκολύνεται ακόμα περισσότερο από τα δεδομένα ότι αφενός δεν εμπλέκεται σε οδούς με υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο, αφετέρου η δημιουργία νέων σταθμών τραμ είναι πολύ πιο εύκολη σε σύγκριση με το Μετρό. Επιπλέον, μπορεί να εξασφαλίσει τη σύνδεση της παραλιακής γραμμής του τραμ από τη στάση ΕΛΛΗΝΙΚΟ έως το νέο σταθμό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ της νότιας επέκτασης του Μετρό επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης. Με τον τρόπο αυτό μπορούν να  εξυπηρετούνται οι κάτοικοι, επισκέπτες και εργαζόμενοι του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης, αλλά και να υποστηριχθεί ο γενικότερος στόχος της εξασφάλισης συνδυασμένων μετακινήσεων  των επιβατών με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς (Μετρό και Τραμ) προς το κέντρο και την παραλιακή ζώνη. 

Υπογραμμίζει, ακόμα, ότι ο σχεδιασμός εξακολουθεί να παρουσιάζεται στο διαδικτυακό τόπο της ΤΡΑΜ, αλλά η τύχη των σχεδίων αγνοείται. Ενόψει, μάλιστα, της παράδοσης των σταθμών της νότιας επέκτασης του Μετρό, ερωτά τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αν παραμένει στις προθέσεις του η εκτέλεση του έργου και, επιπλέον, αν έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του και πού τοποθετείται χρονικά η έναρξη των αναγκαίων εργασιών.

Μετάβαση στο περιεχόμενο