Ερώτηση για τη χρηματοδότηση ή μη από το νέο ΈΣΠΑ του πρώτου τμήματος της γραμμής 4, σε σχήμα U (Πανεπιστήμιο – Γαλάτσι και Κατεχάκη- Μαρούσι) του Μετρό της Αθήνας, κατέθεσε ο πρώην υπουργός, βουλευτής ΝΔ Β’ Αθηνών Κωστής Χατζηδάκης προς τον υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού κ. Γιώργο Σταθάκη.
Ο Κωστής Χατζηδάκης σημειώνει ότι η προηγούμενη κυβέρνηση είχε αναλάβει δέσμευση να εντάξει στο νέο ΕΣΠΑ, την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 και είχε ανακοινώσει τη δημοπράτηση του έργου αυτού.
Πρόκειται για το τμήμα Άλσος Βεϊκου έως το Γουδή, συνολικού μήκους 11,7 χλμ., προϋπολογισμού 1,2 δις ευρώ, με 14 σταθμούς που θα εξυπηρετούν 220.000 επιβάτες.
Οι ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις και η προκήρυξη εθνικών εκλογών, επισημαίνει ο Κωστής Χατζηδάκης, δεν επέτρεψαν να προκηρυχθεί ο σχετικός διαγωνισμός. Ενώ από τις εκλογές μέχρι σήμερα, καμιά εξέλιξη δεν έχει σημειωθεί σχετικά με τη δημοπράτηση του έργου, ούτε είναι ξεκάθαρες οι προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου.
Ερώτηση για τη χρηματοδότηση ή μη από το νέο ΈΣΠΑ του πρώτου τμήματος της γραμμής 4, σε σχήμα U (Πανεπιστήμιο – Γαλάτσι και Κατεχάκη- Μαρούσι) του Μετρό της Αθήνας, κατέθεσε ο πρώην υπουργός, βουλευτής ΝΔ Β’ ΑθηνώνΚωστής Χατζηδάκης προς τον υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού κ. Γιώργο Σταθάκη.
Ο Κωστής Χατζηδάκης σημειώνει ότι η προηγούμενη κυβέρνηση είχε αναλάβει δέσμευση να εντάξει στο νέο ΕΣΠΑ, την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 και είχε ανακοινώσει τη δημοπράτηση του έργου αυτού.
Πρόκειται για το τμήμα Άλσος Βεϊκου έως το Γουδή, συνολικού μήκους 11,7 χλμ., προϋπολογισμού 1,2 δις ευρώ, με 14 σταθμούς που θα εξυπηρετούν 220.000 επιβάτες.
Οι ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις και η προκήρυξη εθνικών εκλογών, επισημαίνει ο Κωστής Χατζηδάκης, δεν επέτρεψαν να προκηρυχθεί ο σχετικός διαγωνισμός. Ενώ από τις εκλογές μέχρι σήμερα, καμιά εξέλιξη δεν έχει σημειωθεί σχετικά με τη δημοπράτηση του έργου, ούτε είναι ξεκάθαρες οι προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου.
Με βάση τα παραπάνω, ο κ. Χατζηδάκης ρωτάει τον κ. Σταθάκη:
Πρώτον: εάν σκοπεύει η κυβέρνηση να εντάξει για χρηματοδότηση το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό στο νέο ΕΣΠΑ και
Δεύτερον: σε περίπτωση που το έργο βρίσκεται στις προτεραιότητες της κυβέρνησης, εάν υπάρχει ένα ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα για τη δημοπράτηση και την έναρξη κατασκευής του έργου.
– Δείτε το πλήρες κείμενο της ερώτησης, εδώ.