Κωστής Χατζηδάκης

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Η επέκταση του δικτύου τραμ προς τον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης

ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Β΄ ΑΘΗΝΩΝ Αριθμ. Πρωτ. 5161/31-1-2012
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ
Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
ΘΕΜΑ : Η επέκταση του δικτύου τραμ προς τον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης.
Τον Δεκέμβριο του 2008 η τότε Κυβέρνηση παρουσίασε τον τελικό σχεδιασμό  για την επέκταση του Τραμ προς το Ελληνικό και την Αργυρούπολη. Με βάση αυτόν, το Τραμ από την παραλιακή θα «τρέχει» παράλληλα προς τη Λεωφόρο Αλίμου και θα συνδεθεί με την περιοχή της Αργυρούπολης στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με κατασκευή νέας γραμμής μήκους 1170 μέτρων για την εξυπηρέτηση περίπου 3.000 επιβατών ημερησίως.
Η νέα γραμμή είναι χαμηλού κόστους. Η κατασκευή της διευκολύνεται ακόμα περισσότερο από τα δεδομένα ότι αφενός δεν εμπλέκεται σε οδούς με υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο, αφετέρου η δημιουργία νέων σταθμών τραμ είναι πολύ πιο εύκολη σε σύγκριση με το Μετρό. Επιπλέον, μπορεί να εξασφαλίσει τη σύνδεση της παραλιακής γραμμής του τραμ από τη στάση ΕΛΛΗΝΙΚΟ έως το νέο σταθμό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ της νότιας επέκτασης του Μετρό επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης. Με τον τρόπο αυτό μπορούν να  εξυπηρετούνται οι κάτοικοι, επισκέπτες και εργαζόμενοι του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης, αλλά και να υποστηριχθεί ο γενικότερος στόχος της εξασφάλισης συνδυασμένων μετακινήσεων  των επιβατών με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς (Μετρό και Τραμ) προς το κέντρο και την παραλιακή ζώνη.
Ο σχεδιασμός εξακολουθεί να παρουσιάζεται στο διαδικτυακό τόπο της ΤΡΑΜ, αλλά η τύχη των σχεδίων αγνοείται. Ενόψει της παράδοσης των σταθμών της νότιας επέκτασης του Μετρό,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
1) Παραμένει στις προθέσεις του η εκτέλεση του έργου;
2) Αν ναι, έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του;
3) Πού τοποθετείται χρονικά η έναρξη των αναγκαίων εργασιών;
Ημερομηνία
31. 1. 2012 Υπογραφή

Τον Δεκέμβριο του 2008 η τότε Κυβέρνηση παρουσίασε τον τελικό σχεδιασμό  για την επέκταση του Τραμ προς το Ελληνικό και την Αργυρούπολη. Με βάση αυτόν, το Τραμ από την παραλιακή θα «τρέχει» παράλληλα προς τη Λεωφόρο Αλίμου και θα συνδεθεί με την περιοχή της Αργυρούπολης στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με κατασκευή νέας γραμμής μήκους 1170 μέτρων για την εξυπηρέτηση περίπου 3.000 επιβατών ημερησίως…”  

Αριθμ. Πρωτ. 5161/31-1-2012

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

ΘΕΜΑ : Η επέκταση του δικτύου τραμ προς τον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης. 

Τον Δεκέμβριο του 2008 η τότε Κυβέρνηση παρουσίασε τον τελικό σχεδιασμό  για την επέκταση του Τραμ προς το Ελληνικό και την Αργυρούπολη. Με βάση αυτόν, το Τραμ από την παραλιακή θα «τρέχει» παράλληλα προς τη Λεωφόρο Αλίμου και θα συνδεθεί με την περιοχή της Αργυρούπολης στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με κατασκευή νέας γραμμής μήκους 1170 μέτρων για την εξυπηρέτηση περίπου 3.000 επιβατών ημερησίως. 

Η νέα γραμμή είναι χαμηλού κόστους. Η κατασκευή της διευκολύνεται ακόμα περισσότερο από τα δεδομένα ότι αφενός δεν εμπλέκεται σε οδούς με υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο, αφετέρου η δημιουργία νέων σταθμών τραμ είναι πολύ πιο εύκολη σε σύγκριση με το Μετρό. Επιπλέον, μπορεί να εξασφαλίσει τη σύνδεση της παραλιακής γραμμής του τραμ από τη στάση ΕΛΛΗΝΙΚΟ έως το νέο σταθμό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ της νότιας επέκτασης του Μετρό επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης. Με τον τρόπο αυτό μπορούν να  εξυπηρετούνται οι κάτοικοι, επισκέπτες και εργαζόμενοι του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης, αλλά και να υποστηριχθεί ο γενικότερος στόχος της εξασφάλισης συνδυασμένων μετακινήσεων  των επιβατών με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς (Μετρό και Τραμ) προς το κέντρο και την παραλιακή ζώνη. 

Ο σχεδιασμός εξακολουθεί να παρουσιάζεται στο διαδικτυακό τόπο της ΤΡΑΜ, αλλά η τύχη των σχεδίων αγνοείται. Ενόψει της παράδοσης των σταθμών της νότιας επέκτασης του Μετρό, 

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

  1. Παραμένει στις προθέσεις του η εκτέλεση του έργου;
  2. Αν ναι, έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του;
  3. Πού τοποθετείται χρονικά η έναρξη των αναγκαίων εργασιών;
Μετάβαση στο περιεχόμενο