Ιαν 4
Ιαν 4
Ιαν 4
Δεκ 4

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΜΕ Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙ- ΓΡAMMH 1019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 4 Δεκεμβρίου, 2008 κκ Συντάκτες ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ  ΤΟΥ ΥΜΕ Κ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙ- ΓΡAMMH 1019 « Η αναβάθμιση των υπηρεσιών των ταξί, δεν μπορεί να είναι μόνο σύνθημα. Πρέπει να γίνει και πράξη. Και για αυτό, από το καλοκαίρι  είχαμε εξαγγείλει ότι μέχρι το  τέλος του χρόνου θα κάναμε ένα τηλεφωνικό κέντρο για τη διαχείριση των  παρατηρήσεων και των παραπόνων των επιβατών σε σχέση με τα ταξί. Χαιρόμαστε μάλιστα που κατ’ αρχήν υπήρξε μια συμφωνία προς αυτή την κατεύθυνση και από την  Ομοσπονδία του ταξί, πράγμα που υπογραμμίζει τη θέληση της Ομοσπονδίας  για ποιοτικές υπηρεσίες στους καταναλωτές. Το σύστημα το οποίο σήμερα  ξεκινάει να λειτουργεί, είναι ένα σύγχρονο σύστημα, ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο. Η τετραψήφια γραμμή 1019 η οποία θα παρέχει αφενός πληροφορίες για θέματα γύρω  από τα ταξί, όπως πού είναι οι πιάτσες, πότε μπαίνουν οι διπλές ταρίφες, ποιες είναι οι χρεώσεις από  αεροδρόμια και λιμάνια κοκ και από την άλλη πλευρά θα διαχειρίζεται παράπονα και  καταγγελίες των πολιτών. Εδώ πρέπει να ξεχωρίσουμε δύο κατηγορίες: Είναι  επώνυμες καταγγελίες από τη μία πλευρά και οι ανώνυμες καταγγελίες από την άλλη. Για τις ανώνυμες καταγγελίες, όπως είναι φανερό, το μόνο το οποίο μπορούμε να κάνουμε, είναι να τις καταγράφουμε,  να τις ταξινομούμε να τις λαμβάνουμε υπόψη στην διαμόρφωση  μιας πολιτικής , διαβιβάζοντας και τις σχετικές παρατηρήσεις στα σωματεία των ταξί, προκειμένου και αυτά, από τη δική τους πλευρά, να προβαίνουν στις αναγκαίες ενέργειες. Για τις επώνυμες καταγγελίες, οι  αρμόδιοι στο τηλεφωνικό κέντρο, θα κάνουν πρώτα διασταύρωση  των στοιχείων σε σχέση με το τηλεφώνημα και τα υπόλοιπα στοιχεία. Κατόπιν θα προωθούνται στις Νομαρχίες, την ίδια μέρα,  με υποχρέωση από την  πλευρά των Νομαρχιών να υπάρχει απάντηση και διευθέτηση του θέματος σε σχέση με την καταγγελία. Αυτό δεν  σημαίνει ότι υποκαθίσταται με κανένα τρόπο η Δικαιοσύνη. Άλλη είναι η λειτουργία της Διοίκησης, και άλλη είναι η λειτουργία της Δικαιοσύνης. Η Νομαρχία  έχει ευθύνη να αντιμετωπίσει το ζήτημα και να κάνει όσα προβλέπει ο Νόμος. Από εκεί και πέρα το ζήτημα  σε σχέση με τυχόν ποινικές ή άλλες ευθύνες του οδηγού του ταξί, ρυθμίζεται από τους νόμους  και δεν αλλάζει τίποτα ως προς αυτό. Αυτά για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Πάντως η φιλοσοφία της Κυβέρνησης είναι ξεκάθαρη: Πρέπει να σταθούμε δίπλα στον επιβάτη, πρέπει να του προσφέρουμε  πιο ποιοτικές υπηρεσίες. Το σύγχρονο αυτό τηλεφωνικό κέντρο, η γραμμή 1019,  είναι ένα πρώτο βήμα για την αναβάθμιση αυτών των υπηρεσιών. Παράλληλα σήμερα θέλω να σας επιβεβαιώσω, ότι το πρόγραμμα μας για την Τηλεματική στα Ταξί προχωρεί. Σε μερικούς μήνες ξεκινάει η εφαρμογή του προγράμματος και στόχος μας είναι μέσα στο 2009, να έχει ολοκληρωθεί, Χρηματοδοτείται  από το πρόγραμμα της Κοινωνίας της Πληροφορίας και θα συντελέσει σε μια ουσιαστική αναβάθμιση των υπηρεσιών των ταξί, σε μια καλυτέρευση της ίδιας της ζωής των ταξιτζήδων και βεβαίως σε καλύτερες και πιο ποιοτικές υπηρεσίες για τους επιβάτες». ΕΡΩΤΗΣΗ: Όσον αφορά τις καταγγελίες, θα υπάρχει δικλείδα ασφαλείας προκειμένου να μη γίνονται στημένες καταγγελίες κατά κάποιων αυτοκινητιστών που πιθανόν να υπάρχουν κάποια προηγούμενα; ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Κοιτάξτε, επαναλαμβάνω και πάλι: Αν είναι ανώνυμες καταγγελίες, οι ανώνυμες καταγγελίες εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να ληφθούν υπόψη, παρά  μόνο για στατιστικά στοιχεία. Για τις επώνυμες καταγγελίες υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες, όπου ο καταγγέλλων  είναι υποχρεωμένος να δώσει το όνομα, το τηλέφωνο, τη διεύθυνση, τα στοιχεία του  εν πάση περιπτώσει, ώστε η καταγγελία του να μην είναι καταγγελία-φάντασμα. Δεν πάμε να εκδικηθούμε τους ταξιτζήδες. Πάμε να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο πλαίσιο λειτουργίας  των ταξί, από το οποίο και οι ίδιοι έχουν να κερδίσουν, έτσι ώστε να μην είναι δέκτες άδικων   παραπόνων. Επομένως με αυτό τον τρόπο θα λειτουργήσουμε, με απόλυτη διαφάνεια. Το σύστημα είναι πιλοτικό, θα λειτουργήσει για τρεις  μήνες  σε συγκεκριμένες Νομαρχίες  οι οποίες έχουν ανακοινωθεί. Θα δούμε πώς λειτουργεί και, σε συνεργασία με τους ίδιους του ταξιτζήδες στη συνέχεια θα περάσουμε σε μια πιο μόνιμη βάση βλέποντας και ενδεχόμενα προβλήματα τα οποία υπάρχουν. Αλλά το ότι  μπορεί να υπάρξουν και κάποια προβλήματα, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει   να εγκαταλείψουμε την προσπάθεια και να αφήσουμε τα πράγματα όπως είναι σήμερα. ΕΡΩΤΗΣΗ : Μετά τους τρεις μήνες; Θα εφαρμοστεί σε όλη την Ελλάδα; ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Εμείς θα προκυρήξουμε άμεσα διαγωνισμό για να συνεχιστεί η λειτουργία του κέντρου σε όλη την Ελλάδα. Εν τω μεταξύ θα εξαχθούν τα συμπεράσματα έτσι ώστε όταν θα αρχίσει  να λειτουργεί μόνιμα το τηλεφωνικό αυτό κέντρο, να μπορέσει να λειτουργεί σε πιο στέρεες βάσεις. ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι θα γίνει με το δώρο των ταξί; ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν έχει ληφθεί η απόφαση. Ό,τι γίνεται κάθε χρόνο, θα γίνει  και φέτος. ΕΡΩΤΗΣΗ: Θα υπάρχει αύξηση; ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Επαναλαμβάνω. Ότι γίνεται κάθε χρόνια, θα γίνει  και φέτος. ΕΡΩΤΗΣΗ: Θα είναι αυξημένο το δώρο; ΥΠΟΥΡΓΟΣ : Όχι.  Please consider the environment before printing this e-mail Παρακαλούμε αναλογιστείτε την περιβαλλοντική σας ευθύνη πριν εκτυπώσετε αυτό το E-mail Από το Γραφείο Τύπου διαβάστε περισσότερα
Νοε 26

Απόφαση του ΥΜΕ Κωστή Χατζηδάκη για ABS στα επαγγελματικά οχήματα

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τετάρτη 26η Νοεμβρίου, 2008 κκ Συντάκτες ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Υποχρέωση Εφοδιασμού Επαγγελματικών Οχημάτων με Σύστημα ABS Υπενθυμίζεται στους ενδιαφερόμενους η υποχρέωση εφοδιασμού των επαγγελματικών οχημάτων με σύστημα ABS από 01-01-2009. Συγκεκριμένα το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών ήδη από το 2004, λαμβάνοντας υπόψη ότι τα επαγγελματικά οχήματα έχουν μεγαλύτερη συμμετοχή στην οδική ασφάλεια, αφού και περισσότερα χιλιόμετρα διανύουν και μεγαλύτερο όγκο καταλαμβάνουν, αλλά και οι συνέπειες από τυχόν ατυχήματα είναι μεγαλύτερες, καθιέρωσε την υποχρέωση  να φέρουν τα οχήματα αυτά ΑBS. Το ABS αποτελεί ένα σημαντικό τεχνολογικό επίτευγμα, που βελτιώνει την ευστάθεια του οχήματος κατά τη πέδηση. Αυτοκίνητα με ABS έχει αποδειχθεί ότι παρέχουν στον οδηγό μεγαλύτερα περιθώρια αποφυγής ατυχημάτων, ιδιαίτερα κατά την οδήγηση – πέδηση σε ολισθηρούς δρόμους, όπου οι τροχοί του οχήματος μπλοκάρουν. Συνεκτιμώντας όλα τα παραπάνω και μετά από σχετική καταγγελία που έγινε το 2005 στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών αποφάσισε να επιβάλει με την υπ’ αριθ. 28366/2098/2006 (ΦΕΚ Β΄ 441) απόφαση τη χρήση του συστήματος ABS σε όλα τα οχήματα που εισάγονται στη χώρα μας από 01-01-2009, καθώς στα μεταβιβαζόμενα από την ίδια ημερομηνία επαγγελματικά οχήματα. Σημειωτέον ότι από 01-01-2013 η υποχρέωση αυτή θα ισχύσει για όλα τα κυκλοφορούντα στη χώρα μας επαγγελματικά οχήματα. Επισημαίνεται τέλος ότι ως επαγγελματικά οχήματα νοούνται τα λεωφορεία πάνω από οκτώ (8) θέσεις χωρίς τον οδηγό, φορτηγά με μικτό βάρος πάνω από 3,5 τόνους και ρυμουλκούμενα με μικτό βάρος πάνω από 3,5 τόνους.

 

διαβάστε περισσότερα