«Στη Ειδομένη η κυβέρνηση βλέπει τα τρένα να σταματούν, αλλά η ζημία για την ελληνική οικονομία μπορεί να είναι μεγάλη», υπογράμμισε σήμερα ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ Κωστής Χατζηδάκης στη Βουλή σε συζήτηση σχετικής επίκαιρης ερώτησης που είχε καταθέσει προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Ο Κωστής Χατζηδάκης στην ομιλία του σημείωσε τα ακόλουθα:
– 25 μέρες πριν λίγους μήνες και 35 μέρες τώρα η βασική πρόσβαση της χώρας σιδηροδρομικά προς την υπόλοιπη Ευρώπη στην Ειδομένη είναι κλειστή.
– Για 2 μήνες συνολικά ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ελληνικές επιχειρήσεις υφίστανται σημαντική ζημία και η κυβέρνηση βλέπει στην Ειδομένη τα τρένα να σταματούν!
– Μεγάλοι κολοσσοί όπως η Sonyκαι η HPπου έχουν υπογράψει συμβάσεις με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ πώς θα αντιδράσουν ;
– Η κυβέρνηση παραδέχτηκε ότι από την Ειδομένη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ζημιά 3 εκατ. ευρω. Λες και είναι στραγάλια!
– Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι οριακά κερδοφόρα. Με τα 3 εκατ. ευρώ ζημιά στην Ειδομένη γίνεται ζημιογόνα. Πως θα γίνει αναστροφή της ζημιάς;
– Στην Ειδομένη υπονομεύεται η δραστηριότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και των λιμανιών Πειραιά και Θεσσαλονίκης. Η ζημιά για την οικονομία μπορεί να είναι μεγάλη.
– Η κυβέρνηση ψελλίζει ότι το πρόβλημα είναι ευρωπαϊκό. Μήπως πρέπει να έρθει το ΝΑΤΟ για να ανοίξει τη σιδηροδρομική γραμμή της Ειδομένης;
– Η κυβέρνηση κατάφερε 2 φορές να ανοίξει τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη, αλλά μετά την παράτησε. Δεν της ζητάμε , λοιπόν, να κάνει κάτι αδύνατο.
– Το υπουργείο Δημόσιας Τάξης δεν είναι σε άλλη κυβέρνηση. Όλοι μαζί να κάνουν ένα επιχειρησιακό σχέδιο για να μείνει ανοιχτή τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη.