04.08.2011
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ
ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΤΟ ΣΚΑΪ 100,3
ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ, βουλευτής ΝΔ
Στον Γιώργο Ψάλτη
Για το θέμα της κόντρας που εκδηλώθηκε μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για το ΕΣΠΑ
«Το ΕΣΠΑ συνολικά δεν πάει καλά και αυτό αποδεικνύεται από το ότι η Ελλάδα είναι 20η στις 27 χώρες τις ΕΕ.
Μπορεί για πολλά πράγματα να κατηγορήσει την ΝΔ αλλά η ΝΔ έκλεισε το Γ’ ΚΠΣ χωρίς απώλεια κονδυλίων και στην συνέχεια τον Σεπτέμβριο του 2009 ήμασταν στην 5η θέση τότε στον πίνακα των 27 κρατών. Επειδή πιεζόμαστε να απορροφήσουμε τα κοινοτικά κονδύλια, υπάρχει καθυστέρηση αλλά υπάρχει και στενότητα για την καταβολή της εθνικής συμμετοχής είχαμε προτείνει από τις αρχές του 2010 να γίνει μια διαπραγμάτευση με την ευρωπαϊκή επιτροπή έτσι ώστε να υπάρχει αύξηση της κοινοτικής συμμετοχής με αντίστοιχη μείωση της εθνικής. Η κυβέρνηση χρειάστηκε 18 μήνες να ‘ρθεί στα λόγια μας εν πάση περιπτώσει υπήρξε αυτή η πρόταση της ευρωπαϊκής επιτροπής και εμείς βγήκαμε ξεκάθαρα και είπαμε ότι είναι μια καταρχήν θετική ρύθμιση άλλωστε και εμείς το είχαμε προτείνει. Που έγκειται η διαφωνία σε αυτό, η κυβέρνηση έσπευσε να πανηγυρίσει αφήνοντας να εννοηθεί ότι με κάποιο τρόπο θα έχουμε ίσως και παραπάνω κονδύλια. Εν πάση περιπτώσει το υπ. ανάπτυξης είπε ότι τα κονδύλια τα οποία θα γλιτώσουμε από την εθνική συμμετοχή θα τα καταβάλουμε αλλού. Εμείς λέμε ότι πρώτον δεν προβλέπουμε ότι η κυβέρνηση θα τα καταβάλλει αλλού διότι το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων ήταν ήδη μειωμένο στο πρώτο εξάμηνο κατά 47% και το πρόγραμμα των δημοσίων επενδύσεων συγχρηματοδοτεί το ΕΣΠΑ άρα από που θα τα καταβάλλει.
Το δεύτερο είναι ότι αυτή η ρύθμιση που μας διευκολύνει πράγματι να εκτελέσουμε τον προϋπολογισμό γιατί θα βάλουμε λιγότερα λεφτά οδηγεί αναπόφευκτα σε μείωση συνολικά του πακέτου του ΕΣΠΑ. Δηλαδή θα κατέβει από τα 26 δις συνολικά σε κάτω από 22 αυτό θα γίνει γιατί η κοινότητα θα βάλει τα ίδια λεφτά, δεν αυξάνονται τα κονδύλια αυξάνεται το ποσοστό συμμετοχής και με την μείωση του δικού μας ποσοστού μειώνεται το συνολικό ποσό.
Επαναλαμβάνω ότι δεν το βλέπουμε αρνητικά διευκολύνει την χρηματοδότηση αλλά κάποτε οι πολιτικοί θα πρέπει να μάθουμε να λέμε όλη την αλήθεια μην αφήνουμε να εννοηθούν πράγματα που δεν ισχύουν για να έχουμε μια εφήμερη θετική δημοσιότητα».
Με αφορμή τις χθεσινές εξαγγελίες του υπ. Εργασίας
«Πέρυσι ο πρωθυπουργός είχε μιλήσει για προγράμματα μέσω ΟΑΕΔ και ΕΣΠΑ της τάξεως των 2,6 δις € φέτος σχεδόν μετά από ένα χρόνο ο υπουργός Εργασίας μιλάει πάλι και αυτός για 2,7 εν τω μεταξύ το πρόγραμμα αυτό δεν πάει καλά έχει απορρόφηση 18% του ΕΣΠΑ και η ανεργία έχει ξεπεράσει το 15%. Δεν χρειάζονται μόνο εξαγγελίες χρειάζεται και προσπάθεια….»
Για το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας
«Το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας με την πεντάμηνη απασχόληση είναι καταρχήν ένα θετικό πρόγραμμα αλλά να γίνει σωστά και εδώ φοβούμαι ότι πρώτον δεν έχει εξασφαλιστεί επαρκής χρηματοδότηση, υπάρχει αυτή η περίεργη συμμετοχή μη κυβερνητικών οργανώσεων που παίρνουν μάλιστα και το 5% των πόρων και δεν έχουμε και σαφή κριτήρια επιλογής των υποψηφίων άρα μπορεί να έχουμε ζητήματα αξιοκρατίας στις επιλογές».
Για το ζήτημα των ταξί
«Το κόμμα μας έχει καλέσει τους ταξιτζήδες λαμβανομένων υπόψη και των συνθηκών και της τουριστικής περιόδου να σταματήσουν την απεργία για να δούμε πως θα υπηρετήσουμε και τα συμφέροντα της χώρα ευρύτερα.
Από την άλλη πλευρά φυσικά δεν μπορούμε να μην επισημάνουμε τον χειρισμό που έγινε από την πλευρά της κυβέρνησης.
Ο υπουργός Μεταφορών εμφανίζεται να ξέρει τι δεν θέλει, δεν θέλει δηλαδή το προεδρικό διάταγμα του κ. Ρέππα αλλά μετά από πολλές μέρες που άνοιξε ο ίδιος το θέμα δεν ξέρει τι πραγματικά θέλει. Μιλάει γενικά και αόριστα, δεν είναι καμιά δύσκολη άσκηση τριγωνομετρίας όπου να μην μπορεί να παρουσιαστεί από τη πλευρά της κυβέρνησης ένα γενικό περίγραμμα. Να γίνει μια συζήτηση και μέσα από ένα διάλογο να πάμε σε ένα καινούριο καθεστώς στο οποίο να υπάρχουν κανόνες με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Βεβαίως υπάρχουν περιθώρια για εκσυγχρονισμό και στο θέμα των αυτοκινήτων με σοφέρ που θέτει ο τουριστικός κλάδος και στο θέμα της μεταβίβασης των αδειών …υπάρχουν πρότυπα σε όλη την Ευρώπη, παντού σε όλη την Ευρώπη δεν υπάρχει πουθενά πλήρης απελευθέρωση των ταξί σε αντίθεση με τα φορτηγά που είναι απελευθερωμένα…
Ανεξάρτητα από αυτό όταν μια κυβέρνηση κυβερνά αυτή την ευαίσθητη περίοδο οφείλει να είναι διπλά και τριπλά υπεύθυνη, ήρθε ο ένας υπουργός απορρίπτει το μοντέλο του προηγούμενου το ξεπερνάω και αυτό παρότι είναι από μόνο του ένα θέμα εν πάση περιπτώσει οφείλει να έρθει να παρουσιάσει συγκεκριμένες προτάσεις.
Εμείς ξεκάθαρα είπαμε στους ταξιτζήδες να σταματήσουν την απεργία τους και να ξαναγυρίσουν στην δουλειά τους από εκεί και πέρα όμως και η κυβέρνηση πρέπει να σταματήσει αυτή την συμπεριφορά που τουλάχιστον εκπλήσσει».
Ερωτηθείς αν πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερη πίεση σε επίπεδο πολιτικών κομμάτων
«Και τα κόμματα σε αυτές τις περιπτώσεις όσο και να θέλουν να βοηθήσουν δεν έχουνε απεριόριστα περιθώρια, πολλές φορές ακόμα και η βάση ορισμένων κλάδων ξεπερνάει και την συνδικαλιστική ηγεσία. Έτσι όπως αντιμετωπίστηκε το ζήτημα υπάρχει μια αντίδραση πολύ συγκεκριμένη από την βάση των ιδιοκτητών των ταξί, χρειάζονται πολύ προσεκτικοί χειρισμοί.
Εμείς από την πλευρά μας τοποθετηθήκαμε με έναν τρόπο ξεκάθαρο τώρα η μπάλα είναι στο γήπεδο της κυβέρνησης».
Πληροφορίες ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ τηλ.210 4800052
“Kάποτε οι πολιτικοί θα πρέπει να μάθουμε να λέμε όλη την αλήθεια και να μην αφήνουμε να εννοηθούν πράγματα που δεν ισχύουν για να έχουμε μια εφήμερη θετική δημοσιότητα.”
04.08.2011
ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ, βουλευτής ΝΔ Στον Γιώργο Ψάλτη
Για το θέμα της κόντρας που εκδηλώθηκε μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για το ΕΣΠΑ
«Το ΕΣΠΑ συνολικά δεν πάει καλά και αυτό αποδεικνύεται από το ότι η Ελλάδα είναι 20η στις 27 χώρες τις ΕΕ. Μπορεί για πολλά πράγματα να κατηγορήσει την ΝΔ αλλά η ΝΔ έκλεισε το Γ’ ΚΠΣ χωρίς απώλεια κονδυλίων και στην συνέχεια τον Σεπτέμβριο του 2009 ήμασταν στην 5η θέση τότε στον πίνακα των 27 κρατών. Επειδή πιεζόμαστε να απορροφήσουμε τα κοινοτικά κονδύλια, υπάρχει καθυστέρηση αλλά υπάρχει και στενότητα για την καταβολή της εθνικής συμμετοχής είχαμε προτείνει από τις αρχές του 2010 να γίνει μια διαπραγμάτευση με την ευρωπαϊκή επιτροπή έτσι ώστε να υπάρχει αύξηση της κοινοτικής συμμετοχής με αντίστοιχη μείωση της εθνικής. Η κυβέρνηση χρειάστηκε 18 μήνες να ‘ρθεί στα λόγια μας εν πάση περιπτώσει υπήρξε αυτή η πρόταση της ευρωπαϊκής επιτροπής και εμείς βγήκαμε ξεκάθαρα και είπαμε ότι είναι μια καταρχήν θετική ρύθμιση άλλωστε και εμείς το είχαμε προτείνει. Που έγκειται η διαφωνία σε αυτό, η κυβέρνηση έσπευσε να πανηγυρίσει αφήνοντας να εννοηθεί ότι με κάποιο τρόπο θα έχουμε ίσως και παραπάνω κονδύλια. Εν πάση περιπτώσει το υπ. ανάπτυξης είπε ότι τα κονδύλια τα οποία θα γλιτώσουμε από την εθνική συμμετοχή θα τα καταβάλουμε αλλού. Εμείς λέμε ότι πρώτον δεν προβλέπουμε ότι η κυβέρνηση θα τα καταβάλλει αλλού διότι το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων ήταν ήδη μειωμένο στο πρώτο εξάμηνο κατά 47% και το πρόγραμμα των δημοσίων επενδύσεων συγχρηματοδοτεί το ΕΣΠΑ άρα από που θα τα καταβάλλει. Το δεύτερο είναι ότι αυτή η ρύθμιση που μας διευκολύνει πράγματι να εκτελέσουμε τον προϋπολογισμό γιατί θα βάλουμε λιγότερα λεφτά οδηγεί αναπόφευκτα σε μείωση συνολικά του πακέτου του ΕΣΠΑ. Δηλαδή θα κατέβει από τα 26 δις συνολικά σε κάτω από 22 αυτό θα γίνει γιατί η κοινότητα θα βάλει τα ίδια λεφτά, δεν αυξάνονται τα κονδύλια αυξάνεται το ποσοστό συμμετοχής και με την μείωση του δικού μας ποσοστού μειώνεται το συνολικό ποσό.Επαναλαμβάνω ότι δεν το βλέπουμε αρνητικά διευκολύνει την χρηματοδότηση αλλά κάποτε οι πολιτικοί θα πρέπει να μάθουμε να λέμε όλη την αλήθεια μην αφήνουμε να εννοηθούν πράγματα που δεν ισχύουν για να έχουμε μια εφήμερη θετική δημοσιότητα».
«Το ΕΣΠΑ συνολικά δεν πάει καλά και αυτό αποδεικνύεται από το ότι η Ελλάδα είναι 20η στις 27 χώρες τις ΕΕ. Μπορεί για πολλά πράγματα να κατηγορήσει την ΝΔ αλλά η ΝΔ έκλεισε το Γ’ ΚΠΣ χωρίς απώλεια κονδυλίων και στην συνέχεια τον Σεπτέμβριο του 2009 ήμασταν στην 5η θέση τότε στον πίνακα των 27 κρατών. Επειδή πιεζόμαστε να απορροφήσουμε τα κοινοτικά κονδύλια, υπάρχει καθυστέρηση αλλά υπάρχει και στενότητα για την καταβολή της εθνικής συμμετοχής είχαμε προτείνει από τις αρχές του 2010 να γίνει μια διαπραγμάτευση με την ευρωπαϊκή επιτροπή έτσι ώστε να υπάρχει αύξηση της κοινοτικής συμμετοχής με αντίστοιχη μείωση της εθνικής. Η κυβέρνηση χρειάστηκε 18 μήνες να ‘ρθεί στα λόγια μας εν πάση περιπτώσει υπήρξε αυτή η πρόταση της ευρωπαϊκής επιτροπής και εμείς βγήκαμε ξεκάθαρα και είπαμε ότι είναι μια καταρχήν θετική ρύθμιση άλλωστε και εμείς το είχαμε προτείνει. Που έγκειται η διαφωνία σε αυτό, η κυβέρνηση έσπευσε να πανηγυρίσει αφήνοντας να εννοηθεί ότι με κάποιο τρόπο θα έχουμε ίσως και παραπάνω κονδύλια. Εν πάση περιπτώσει το υπ. ανάπτυξης είπε ότι τα κονδύλια τα οποία θα γλιτώσουμε από την εθνική συμμετοχή θα τα καταβάλουμε αλλού. Εμείς λέμε ότι πρώτον δεν προβλέπουμε ότι η κυβέρνηση θα τα καταβάλλει αλλού διότι το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων ήταν ήδη μειωμένο στο πρώτο εξάμηνο κατά 47% και το πρόγραμμα των δημοσίων επενδύσεων συγχρηματοδοτεί το ΕΣΠΑ άρα από που θα τα καταβάλλει. Το δεύτερο είναι ότι αυτή η ρύθμιση που μας διευκολύνει πράγματι να εκτελέσουμε τον προϋπολογισμό γιατί θα βάλουμε λιγότερα λεφτά οδηγεί αναπόφευκτα σε μείωση συνολικά του πακέτου του ΕΣΠΑ. Δηλαδή θα κατέβει από τα 26 δις συνολικά σε κάτω από 22 αυτό θα γίνει γιατί η κοινότητα θα βάλει τα ίδια λεφτά, δεν αυξάνονται τα κονδύλια αυξάνεται το ποσοστό συμμετοχής και με την μείωση του δικού μας ποσοστού μειώνεται το συνολικό ποσό.Επαναλαμβάνω ότι δεν το βλέπουμε αρνητικά διευκολύνει την χρηματοδότηση αλλά κάποτε οι πολιτικοί θα πρέπει να μάθουμε να λέμε όλη την αλήθεια μην αφήνουμε να εννοηθούν πράγματα που δεν ισχύουν για να έχουμε μια εφήμερη θετική δημοσιότητα».
Με αφορμή τις χθεσινές εξαγγελίες του υπ. Εργασίας
«Πέρυσι ο πρωθυπουργός είχε μιλήσει για προγράμματα μέσω ΟΑΕΔ και ΕΣΠΑ της τάξεως των 2,6 δις € φέτος σχεδόν μετά από ένα χρόνο ο υπουργός Εργασίας μιλάει πάλι και αυτός για 2,7 εν τω μεταξύ το πρόγραμμα αυτό δεν πάει καλά έχει απορρόφηση 18% του ΕΣΠΑ και η ανεργία έχει ξεπεράσει το 15%. Δεν χρειάζονται μόνο εξαγγελίες χρειάζεται και προσπάθεια….»
«Πέρυσι ο πρωθυπουργός είχε μιλήσει για προγράμματα μέσω ΟΑΕΔ και ΕΣΠΑ της τάξεως των 2,6 δις € φέτος σχεδόν μετά από ένα χρόνο ο υπουργός Εργασίας μιλάει πάλι και αυτός για 2,7 εν τω μεταξύ το πρόγραμμα αυτό δεν πάει καλά έχει απορρόφηση 18% του ΕΣΠΑ και η ανεργία έχει ξεπεράσει το 15%. Δεν χρειάζονται μόνο εξαγγελίες χρειάζεται και προσπάθεια….»
Για το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας
«Το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας με την πεντάμηνη απασχόληση είναι καταρχήν ένα θετικό πρόγραμμα αλλά να γίνει σωστά και εδώ φοβούμαι ότι πρώτον δεν έχει εξασφαλιστεί επαρκής χρηματοδότηση, υπάρχει αυτή η περίεργη συμμετοχή μη κυβερνητικών οργανώσεων που παίρνουν μάλιστα και το 5% των πόρων και δεν έχουμε και σαφή κριτήρια επιλογής των υποψηφίων άρα μπορεί να έχουμε ζητήματα αξιοκρατίας στις επιλογές».
«Το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας με την πεντάμηνη απασχόληση είναι καταρχήν ένα θετικό πρόγραμμα αλλά να γίνει σωστά και εδώ φοβούμαι ότι πρώτον δεν έχει εξασφαλιστεί επαρκής χρηματοδότηση, υπάρχει αυτή η περίεργη συμμετοχή μη κυβερνητικών οργανώσεων που παίρνουν μάλιστα και το 5% των πόρων και δεν έχουμε και σαφή κριτήρια επιλογής των υποψηφίων άρα μπορεί να έχουμε ζητήματα αξιοκρατίας στις επιλογές».
Για το ζήτημα των ταξί
«Το κόμμα μας έχει καλέσει τους ταξιτζήδες λαμβανομένων υπόψη και των συνθηκών και της τουριστικής περιόδου να σταματήσουν την απεργία για να δούμε πως θα υπηρετήσουμε και τα συμφέροντα της χώρα ευρύτερα.Από την άλλη πλευρά φυσικά δεν μπορούμε να μην επισημάνουμε τον χειρισμό που έγινε από την πλευρά της κυβέρνησης. Ο υπουργός Μεταφορών εμφανίζεται να ξέρει τι δεν θέλει, δεν θέλει δηλαδή το προεδρικό διάταγμα του κ. Ρέππα αλλά μετά από πολλές μέρες που άνοιξε ο ίδιος το θέμα δεν ξέρει τι πραγματικά θέλει. Μιλάει γενικά και αόριστα, δεν είναι καμιά δύσκολη άσκηση τριγωνομετρίας όπου να μην μπορεί να παρουσιαστεί από τη πλευρά της κυβέρνησης ένα γενικό περίγραμμα. Να γίνει μια συζήτηση και μέσα από ένα διάλογο να πάμε σε ένα καινούριο καθεστώς στο οποίο να υπάρχουν κανόνες με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Βεβαίως υπάρχουν περιθώρια για εκσυγχρονισμό και στο θέμα των αυτοκινήτων με σοφέρ που θέτει ο τουριστικός κλάδος και στο θέμα της μεταβίβασης των αδειών …υπάρχουν πρότυπα σε όλη την Ευρώπη, παντού σε όλη την Ευρώπη δεν υπάρχει πουθενά πλήρης απελευθέρωση των ταξί σε αντίθεση με τα φορτηγά που είναι απελευθερωμένα…Ανεξάρτητα από αυτό όταν μια κυβέρνηση κυβερνά αυτή την ευαίσθητη περίοδο οφείλει να είναι διπλά και τριπλά υπεύθυνη, ήρθε ο ένας υπουργός απορρίπτει το μοντέλο του προηγούμενου το ξεπερνάω και αυτό παρότι είναι από μόνο του ένα θέμα εν πάση περιπτώσει οφείλει να έρθει να παρουσιάσει συγκεκριμένες προτάσεις.Εμείς ξεκάθαρα είπαμε στους ταξιτζήδες να σταματήσουν την απεργία τους και να ξαναγυρίσουν στην δουλειά τους από εκεί και πέρα όμως και η κυβέρνηση πρέπει να σταματήσει αυτή την συμπεριφορά που τουλάχιστον εκπλήσσει».
«Το κόμμα μας έχει καλέσει τους ταξιτζήδες λαμβανομένων υπόψη και των συνθηκών και της τουριστικής περιόδου να σταματήσουν την απεργία για να δούμε πως θα υπηρετήσουμε και τα συμφέροντα της χώρα ευρύτερα.Από την άλλη πλευρά φυσικά δεν μπορούμε να μην επισημάνουμε τον χειρισμό που έγινε από την πλευρά της κυβέρνησης. Ο υπουργός Μεταφορών εμφανίζεται να ξέρει τι δεν θέλει, δεν θέλει δηλαδή το προεδρικό διάταγμα του κ. Ρέππα αλλά μετά από πολλές μέρες που άνοιξε ο ίδιος το θέμα δεν ξέρει τι πραγματικά θέλει. Μιλάει γενικά και αόριστα, δεν είναι καμιά δύσκολη άσκηση τριγωνομετρίας όπου να μην μπορεί να παρουσιαστεί από τη πλευρά της κυβέρνησης ένα γενικό περίγραμμα. Να γίνει μια συζήτηση και μέσα από ένα διάλογο να πάμε σε ένα καινούριο καθεστώς στο οποίο να υπάρχουν κανόνες με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Βεβαίως υπάρχουν περιθώρια για εκσυγχρονισμό και στο θέμα των αυτοκινήτων με σοφέρ που θέτει ο τουριστικός κλάδος και στο θέμα της μεταβίβασης των αδειών …υπάρχουν πρότυπα σε όλη την Ευρώπη, παντού σε όλη την Ευρώπη δεν υπάρχει πουθενά πλήρης απελευθέρωση των ταξί σε αντίθεση με τα φορτηγά που είναι απελευθερωμένα…Ανεξάρτητα από αυτό όταν μια κυβέρνηση κυβερνά αυτή την ευαίσθητη περίοδο οφείλει να είναι διπλά και τριπλά υπεύθυνη, ήρθε ο ένας υπουργός απορρίπτει το μοντέλο του προηγούμενου το ξεπερνάω και αυτό παρότι είναι από μόνο του ένα θέμα εν πάση περιπτώσει οφείλει να έρθει να παρουσιάσει συγκεκριμένες προτάσεις.Εμείς ξεκάθαρα είπαμε στους ταξιτζήδες να σταματήσουν την απεργία τους και να ξαναγυρίσουν στην δουλειά τους από εκεί και πέρα όμως και η κυβέρνηση πρέπει να σταματήσει αυτή την συμπεριφορά που τουλάχιστον εκπλήσσει».
Ερωτηθείς αν πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερη πίεση σε επίπεδο πολιτικών κομμάτων
«Και τα κόμματα σε αυτές τις περιπτώσεις όσο και να θέλουν να βοηθήσουν δεν έχουνε απεριόριστα περιθώρια, πολλές φορές ακόμα και η βάση ορισμένων κλάδων ξεπερνάει και την συνδικαλιστική ηγεσία. Έτσι όπως αντιμετωπίστηκε το ζήτημα υπάρχει μια αντίδραση πολύ συγκεκριμένη από την βάση των ιδιοκτητών των ταξί, χρειάζονται πολύ προσεκτικοί χειρισμοί. Εμείς από την πλευρά μας τοποθετηθήκαμε με έναν τρόπο ξεκάθαρο τώρα η μπάλα είναι στο γήπεδο της κυβέρνησης».
«Και τα κόμματα σε αυτές τις περιπτώσεις όσο και να θέλουν να βοηθήσουν δεν έχουνε απεριόριστα περιθώρια, πολλές φορές ακόμα και η βάση ορισμένων κλάδων ξεπερνάει και την συνδικαλιστική ηγεσία. Έτσι όπως αντιμετωπίστηκε το ζήτημα υπάρχει μια αντίδραση πολύ συγκεκριμένη από την βάση των ιδιοκτητών των ταξί, χρειάζονται πολύ προσεκτικοί χειρισμοί. Εμείς από την πλευρά μας τοποθετηθήκαμε με έναν τρόπο ξεκάθαρο τώρα η μπάλα είναι στο γήπεδο της κυβέρνησης».